Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 stycznia 2012

Pozytywnie zakrecony na finale WOŚP w Gliwicach.

Dziś Pozytywnie Zakręcony poznawał piękne zakątki Ślaska. Byłem w Gliwicach na XX Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspomogłem symboliczną sumą tą wspaniałą organizację. Poza tym bawiłem się przednio na pokazie strażackim (przez niecałe dwa lata byłem w OSP i nadal chciałbym być strażakiem) i pokazie psów fundacji Warta Goldena. Spotkałem się tam również z moją koleżanką Magdaleną Kulus http://blondyniblondyna.blox.pl/html
młodą kobietą którą podziwiam za to co robi i jaka jest.
 Ogólnie dzień zaliczam do bardzo udanych i wartych zapamiętania. a dla chętnych (i niechętnych) mała fotorelacja:) i dowód, że ja też pomogłem.




 Wiem, że serduszka niezbyt ładnie wyglądają, ale była paskudna pogoda i trochę zmokły:(.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz