Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 czerwca 2021

Kolejny zwykły tydzień...

 Kolejny tydzień, kolejny weekend. Kolejne nowości i ciągła praca 24 godziny na dobę.

 Projekt liderski powoli się toczy. Zobaczymy jak sie rozwinie i co z tego wyjdzie.

  Podjąłem też w tym tygodniu współpracę z projektem SEKSON, który ma na celu podniesienie świadomości i samoświadomość Osób z Niepełnosprawnością w ogólnie rozumianej sferze seksualności.

 Nie uważam się za eksperta w tej dziedzinie, jednakże codzienność pokazuje mi, że moja edukacja seksualna, prowadzona przez moją mamę dyplomowaną położną dała mi dużą wiedze, której większość ludzi nie posiada. Dostęp do podręczników medycznych i całkowity brak TABU w tej kwestii ukształtował mnie w dużej mierze, na człowieka, który otwarcie może poruszać ten temat i nie wstydzi się mówić otwarcie o wszystkich aspektach cielesności i seksualności. 

 Mam jedną zasadę jeśli chodzi o ten te, którą miała i ma również moja matka: " Pytaj o co chcesz, mów o wszystkim szczerze i otwarcie, ale używaj poprawnej terminologii."

  Obserwuję ten projekt od dłuższego czasu i mnie osobiście dużo on na razie nie uświadomił, ale mam nadzieje, że będzie się on rozwijał i również ja dowiem się czegoś nowego. 

 Poza tym ciągle szukam materiałów do książek, które mam w planie do napisania i ten plan powoli staje się coraz bardziej realny. 

 W pracy bez zmian i to dobrze, bo elementy stabilizujące i utrzymujące rutynę są ważne. 

 Poza tym klasyczna rutyna, trochę pracy wokół domu, trochę w warsztacie i jakoś powoli czas leci. 

 Czas leci, dlatego ważne, by dobrze go wykorzystywać.


Pogody Ducha

Dominik Alkoholik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz